Parandeh Afshar Exchanges

Please wait! Loading page components

صرافی پرنده افشار

Parandeh Afshar Currency and Gold Exchanges

شرکت تضامنی صادق پرنده افشار و شرکاء

ارائه خدمات ارزی با مجوز رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

بیت کوین به کانال 25 هزار سقوط میکند ؟

تاریخ ارسال : سه شنبه، ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ ۱۴:۳۶ | نویسنده : afshar | دسته ها : اخبار سایت


ایسنا به نقل از کریپتونیوز نوشت: کاهش ثابت در ارزش بیتکوین نشاندهنده یک فصل فروش جدی است که ارز دیجیتال را در معرض خطر قرار میدهد و اگر بیتکوین به الگوی نزولی خود ادامه دهد، احتمال اینکه زودتر از ژانویه به ۲۵هزار دلار آمریکا سقوط کند، بسیار زیاد است.

بازار رمزارزهای پرمخاطره بسیار وحشتناک شده زیرا بیتکوین با شروع سال ۲۰۲۲ به پایینترین سطح خود رسیده است. ارزش بیتکوین در حال حاضر کمتر از ۳۵هزار دلار و نشاندهنده یک صلیب مرگ (الگو در نمودار تکنیکال بیانگر حجم گستردهای از فروش یا تقویت روند نزولی) است.

پیش از این، ارزش بیتکوین در جولای ۲۰۲۱ به زیر ۳۵هزار دلار کاهش یافت. با این حال، الگوی فعلی بیتکوین و کل بازار ارزهای دیجیتال نشاندهنده کاهش ارزش اضافی است زیرا متخصصان پیشبینی میکنند که بارگذاریها به زودی باز میگردند.

بیتکوین، بزرگترین بازنده موجود کنونی بازار است و افراد انتظارات بیشتری از این رمزارز داشتهاند و البته ازدست دادن ارزش بیتکوین تاثیر مستقیمی بر توکنهای دیجیتال مختلف موجود در بازار دارد.

متخصصان اعلام کردند: بیتکوین ممکن است روند بهبود نداشته باشد زیرا هیچ سیگنال جهش مجدد از خود نشان نمیدهد.

برخی از مولفههای مهم در کاهش بیتکوین شامل هک صرافی کریپتودات کام، قوانین تشدیدکننده مقامات و بیماری کووید و تاثیر فدرال رزرو بوده است.

بیتکوین تا کنون بیش از ۴۵ درصد از ارزش خود را در چند ماه گذشته تغییر داده است زیرا در ماه نوامبر به بیش از حد معمول رسید و از آنجایی که بیتکوین مترادف با بازار ارزهای دیجیتال است، کاهش ارزش آن بر اکوسیستم دارایی دیجیتال آسیب وارد کرده است.


مطالب مرتبط